piątek, 4 kwietnia 2014

Aktualizacja włosowa - marzec 2014

Kolejna notka, które swoje musiała odczekać, aż w końcu udało mi się znaleźć chwilę, aby do niej usiąść. W marcu moje włosy zostały bardzo dopieszczone, głównie akcją Anwen "Marzec miesiącem olejowania włosów". Przed każdym myciem (oprócz oczyszczania) nakładałam na nie mieszankę oleju z orzechów włoskich z różnymi odżywkami. Wydawało mi się, że efekty są niezłe, więc mocno się zdziwiłam, gdy na zdjęciu zobaczyłam to:


Źle nie jest, ale też spodziewałam się czegoś lepszego i zastanawiałam się, z czego wynika różnica. Wybór padł na żel lniany, który kiedyś używałam b/s po każdym myciu, a przez ostatnie dwa miesiące tego nie robiłam. Szybko nagotowałam sobie solidną porcję glutka, nakładam po każdym myciu i mam nadzieję (a wszystko na to wskazuje :)), że kolejna aktualizacja pokaże tego efekty.

Podsumowując włosowy marzec:
- nakładanie oleju przed każdym myciem okazało sie strzałem w dziesiątkę i mam zamiar to kontynuować. Zwiększę tylko różnorodność nakładanych olei.
- podcięłam końcówki, co było bardzo dobrą decyzją. Włosy od razu zaczęły się lepiej układać.
- systematycznie nakładałam wcierkę na skalp.
- wróciłam do czesania włosów na sucho. Kiedyś niemiłosiernie je to puszyło, ale jak się okazało, ten okres jest już przeszłością.
- chwilowo porzuciłam zabezpieczanie końcówek odżywką d/s Alterry na rzecz serum Bioelixire. Nie to, żebym była niezadowolona, ale po prostu zalegają mi na półce dwa opakowania, a o ile odżywkę mogę zużyć do serum olejowego, serum ma u mnie zastosowanie właściwie tylko do końcówek.

Mimo że efekty są nie do końca widoczne na zdjęciu, w dotyku czuć, że włosy są bardziej miękkie, a układanie ich stało się łatwiejsze. Mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu zmiany będą dostrzegane także wizualnie.

2 komentarze:

  1. Chciałabym mieć tyle włosów, co Ty! :D Niestety, ja rozjaśniam i nie mam alternatywy dla tego procederu (bo tylko rozjaśnianie) daje mi taki zimny, jasny blond odcien... i moje włosy są jakie są :(

    OdpowiedzUsuń