poniedziałek, 17 lutego 2014

Plan regeneracji dłoni na najbliższy czas

źródło zdjęcia: KLIK

 Wyjazd "feryjny" znacznie pogorszył stan moich dłoni. Od początku roku intensywnie je nawilżałam, ale niestety - wystarczył tydzień obcowania z pyłem węglowym, pyłem z kory drzewa i szorowania rąk co pół godziny (największa atrakcja wyjazdu - ogrzewanie piecem węglowym i kominek), aby stały się szorstkie i przesuszone.

Jutro już wyjeżdżamy, także obmyśliłam plan, który wcielę w życie po powrocie do domu i który ma na celu powrót moich dłoni do dobrej kondycji. Stawiam na:

* regularne olejowanie - na ciepło, mieszanką olejku Babydream i oliwy z oliwek, w której z czasem będę zwiększać ilość oliwy, oraz na zimno, dodając olejek Babydream do kremu do rąk;
* codziennie oliwkowa maska Ziaji na noc pod bawełniane rękawiczki;
* okazyjnie Regenerum nakładane na skórki i paznokcie - na zasadzie "jak mi się przypomni";

Myślę, że pierwsze efekty pojawią się dosyć szybko, w końcu dłonie nie są dogłębnie zniszczone, ale zaledwie lekko naruszone. Ta lista to pomysły, które mnie przyszły do głowy, jeśli macie inne sposoby na regenerację dłoni, chętnie przeczytam wasze propozycje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz