sobota, 10 maja 2014

Aloesowy szampon Equlibra

Dzisiaj recenzja kolejnego produktu, który bardzo przypadł mi do gustu. Przez długi czas był niedostępny i dlatego, kiedy tylko pojawił się na doz.pl, od razu go zamówiłam.


Skład (za KWC):
Aqua, Aloe Barbadensis Gel, Ammonium Lauryl Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, TEA-Lauryl Sulfate, Maris Salt, Polyquaternium-7, Parfum, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Citric Acid, Sodium Chloride, Sodium Dehydroacetate, Disodium EDTA, Cl 42090, Cl 19140.

Kusił mnie przede wszystkim skład z aloesem na drugim miejscu i łagodnym detergentem, oraz pozytywne opinie wyczytane w internecie. Łagodny dla moich włosów akurat ten szampon się nie okazał (włosy po jego użyciu były "tępe", a gdy nie użyłam odżywki, po wyschnięciu tworzyły na czubku głowy koronę szorstkich, latających na wszystkie strony kosmyków), ale mimo to, jestem bardzo zadowolona z jego działania.

Jedną z największych zalet Equilibry w moich oczach jest skuteczność. Ani razu nie miałam po użyciu go problemów z niedomyciem włosów, nieważne, czy wcześniej nałożyłam na głowę olej, krem, czy banana. Mycie włosów umila przyjemny, delikatny zapach, a idealna konsystencja, nie za gęsta i nie za rzadka, zapewnia zarówno łatwość użycia, jak i zaskakującą wydajność.

Znalazłam swojego faworyta wśród szamponów. Raczej nie kupię go ponownie od razu, najpierw chciałabym wypróbować inne myjadła, m.in. szampon Biowax i Babydream, ale na pewno prędzej czy później z przyjemnością do niego wrócę.

3 komentarze:

  1. Nie widziłam nigdzie tego szamponu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami jest dostępny na doz.pl, nie widziałam go nigdzie indziej :)

      Usuń
  2. Czaje się na ten szampon :D Kiedyś będzie mój! :P

    OdpowiedzUsuń